مصاحبه آرشیو خبر ها
بدون کونته هم باید پیروز شویم / قهرمانی در اروپا شدنـی است

بدون کونته هم باید پیروز شویم / قهرمانی در اروپا شدنـی است

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یوونتوس که در فصل گذشته 19 گل با لباس یووه به ثمر رساند در مورد فصل آینده و شرایط یوونتوس در سری آ و لیگ قهرمانان با توجه به رفتن کونته گفت :

 

" من به این توجه نمی کنم که آلگری در گذشته چگونه بوده ، من به این فکر می کنم که خوب کار کنم و این مهم است . من تصور می کنم که می توانیم مسابقات قهرمانی امسال را هم به نفع خودمان تمام کنیم "

" من فکر می کنم که بازیکنان این تیم باید همچنان ثابت کنند که یوونتوس تیمی است که موفق شده عناوین زیادی را در لیگ کسب کند . تنها آقای کونته نبوده که به پیروزی تیم کمک کرده است و فکر می کنم که یووه باید قوی تر باشد تا به همه ثابت کند که می تواند هنوز هم برنده باشد "

جدایی از یوونتوس بعد از رفتن کونته ؟

" نه . این هرگز حتی از ذهن من هم عبور نکرد . زیرا من می خواستم در کنار هم تیمی هایم بمانم و کار کنم. زیرا من قراردادی 3 ساله با یوونتوس امضا کردم و می خواهم که تا پایان قراردادم در اینجا باشم "

شما گفته بودید که در صورت آمدن مانچینی از یوونتوس می روید ؟

" نه من صحبتی با ماروتا نداشتم و او هم نباید در این مورد سوالی از من به عنوان یک بازیکن داشته باشد . من فکر می کنم که باشگاه همیشه احترام زیادی را بدست آورده و ماروتا ، آنیلی و فابیو پاراتیچی همگی در آن سهیم بودند "


" من فکر نمی کنم که شما همچین چیزی را به عنوان یک بازیکن باید درخواست کنید که اگر فلان مربی آمد و یا نیامد ... . تصور می کنم کسانی که در روزنامه ها می نویسند باید کمی با احترام بیشتر کار کنند و البته شما هم همچین بحثی را مطرح نکنید "

" ما می دانیم که بازیکنان از رفتن کونته خوشحال و راضی نیستند . اما ما بازیکنان به آماده سازی و اینکه در سری آ و لیگ قهرمانان با چه چیزهایی روبرو خواهیم شد فکر می کنیم. همه بازیکنان به این فکر می کنند که چه اتفاقی خواهد افتاد و اهداف ما در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ چه چیزهایی خواهد بود "

" من در حال حاضر به رفتن کونته فکر نمی کنم اما همانگونه که گفتم از رفتن کونته ناراحت شدم و در توئیتر هم نوشتم که شما هم از نظر فردی و هم به عنوان یک مربی قهرمان هستید اما فکر می کنم این تصمیمی بود که مدت طولانی قبل گرفته شده بود "

رفتن ویدال ؟

" در اینجا صحبت از یک قهرمان است ، یک بازیکن بزرگ و پدیده . اما هنوز هیچ چیز رسمی نشده و این سخت است که او جدا شود. هواداران همه جا با ما در مورد آرتورو صحبت می کنند اما ما اعتقاد داریم که او در کنار ما می ماند "

" اینکه رُم و ناپولی تصور می کنند که از ما بهتر هستند خوب است اما همه چیز در زمین بازی مشخص می شود . در هر حال باید به ما به عنوان قهرمان ایتالیا احترام گذاشت "

بزودی 31 ساله خواهی شد ..

" بله ، من خیلی خوشحال هستم که در اینجا و در کنار دوستانم به 31 سالگی می رسم . ما باید سخت کار کنیم ، باید تا آنجا که امکان دارد برای موفقیت در اروپا تلاش کنیم . البته فکر می کنم که حفظ شرایط و نگه داشتن کیفیت سخت است و مطمئنا بدست آوردن قهرمانی برای چهارمین سال پیاپی بسیار دشوار خواهد بود "

بازی فینال جام جهانی و مقام دوم آرژانتین ؟

" من فکر می کنم که آرژانتین می توانست قهرمان جهان شود زیرا آرژانتین بهتر از آلمان بازی کرد . اما مشکل این بود که ما نتوانستیم یک گل بزنیم و توپ وارد دروازه نشد . اما در کل فکر می کنم که آرژانتین تنها یک قدم از قهرمانی جهان فاصله داشت "

موراتا گفت که می خواهد لیگ قهرمانان را با یوونتوس برنده شود ، آیا بنظر شما این امکان وجود دارد ؟

" من فکر می کنم که با این تیم شدنی است . اعتقاد و اعتماد به نفس بیشتر در اروپا ، فکر می کنم این امکان وجود داشته باشد که این شادی را به هواداران یوونتوس بدهیم "

شرایط شما برای فصل جدید ؟

" من خوب هستم . 8 کیلیو چاق تر شدم ! (می خندد) . من شرایط خوبی دارم و منتظر آماده شدن در کنار سایر هم تیمی هایم برای مسابقات هستم. من نیاز دارم که آن 8 کیلو را برای بازی کردن آب کنم !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: